Elämä menee ja jatkaa matkaa, ei auta jäädä tähän hetkeen makaamaan...koska elämä, se ei odota...

Jätin ton yhenki...Ei pysty nyt asettumaan. Tekee mieli vaan mennä joten se ei olis oikein sitä kohtaan, eikä muakaan kohtaan. Ei mulla ollu semmosta tunnetta tyyppiin et olis kannattanu yrittää... Frendinä varmaan menee paremmin ku hyvin.. Oon tehny elämäni pahimman virheen.. Petin, ja nyt jätin..

Mikä mua vaivaa..? Oon ihan tunnevammanen nykyään. Kai se johtuu siitä et kun oma, itselle niin tärkee juttu, tuli tien päähän, on mulle nykyään ihan sama jos jonku muun juttu menee pieleen.. Siksi nää varatut... En ite tee ikinä alotetta, mutta kun miehille on ihan vitun sama onks niillä muijat kotona.. Ja ymmärrän kyllä jos se juttu on jo laimentunu...Mutta vois silti sitten vaikka jättää toisen.. 

Mulla on yks ihku ikuisuusprojekti..;) Tai siis meijän välillä on AINA kipinöiny...Molemmat on vaan aina ollu varattuja.. Nyt piti kuitenki ottaa asiasta selvää..Se oli molempien päätös... Yks lauantai yö se tuli tähän mun luo... Oltiin oltu samassa baarissa mutta ei tekemisissä sillon, tekstailtiin vaan. Liikaa silmäpareja. Sen kanssa oli niin helppo ja rento olla.. Ihana... Ei olla ees paljon oltu livenä jutuissa mutta se oli niin luonnollista... Ja tapahtu mitä tapahtu.. mutta sen kanssa oli helppo olla myös niin..Ja osas kyllä suudella... <3 En tiiä, seuraava päivä oli vitun vaikee.. Ajatteli toista mutta kun on perheellinen ni ei voi olla jutuissa juurikaan.. Se oma-aloitteisesti on muhun jutuissa, mutta koitan pitää sen etäällä musta vaikka haluaisin olla sen kanssa... Hymy on vaan niin perseessä kun sen kanssa on yhteyksissä.. Tänään törmättiin lenkillä... Kyllä tuli hyvä mieli...Oli hänenki ajatukset aika outoja seuraavana päivänä..Ihan ymmärrettävää..Toivon etten liikaa sekota sen päätä...En oo mikään perheen rikkoja...

Tekis niin mieli viettää toisen kanssa aikaa...Löhötä sohvalla ja tutustua... Oon jotenki entistäkin hellyyden- ja läheisyydenkipeä.. Heti ku heivas toisen, haluu takas kainaloon... Mutta näin on hyvä olla.. Aika parantaa kaikki haavat ja muistot on kohta kultaa....<3