Voi voi...! Olis kiva kun olisin jaksanu kesästäkin kirjoitella sillä silloin tapahtu kaikenlaista, mutta niitä tunnelmia on nyt vähän vaikea kalastella . Kesä meni aika pitkälti töitä tehdessä joka harmittaakin näin jälkeen päin sillä sillon olis voinut tehdä paljon muutakin. Matto ainakin lähti jalkojen alta Ruotsinreissun jälkeen. Okei, hengasin yhen tyypin kanssa koko kesän, vanha tuttu. Ei meillä ollu mitään sopimusta koska tiesin että jos haluan menen tapaamaan muita ystäviäni niin menen.  No ajatus oli kuitenkin se että kun ollaan 24/7 hengattu, olin saanut huutoja muitten miesten kanssa jutuissa olemisesta yms. Noh en oikeen tykänny et tyyppi näyttäytyy facessa niin kaameitten muijien seurassa, siis joku lisänny kuvia. Totesin heti että joo heippa, en jaksa hengaa tommosen kans joka menee tuol ties kenen kans, joku raja. Nooh siin sitten paljastu et muutaki oli tapahtunu mutta känniä oli mukana ja katuu ja vituttaa koko homma, eikä kukaan muu tienny asiasta. Alko silti oksettaa ihan vitusti, noh,  pistin kaiken ilkeyteni peliin ja annoin ansionsa mukaan niinkun nyt mä voin antaa kun tiedän oman arvoni. Otin pari facekeskusteluu siin ja puheluu, ja uhkasin et meen  peuhaa jokaisen sen ystävän kans niin ettei sil oo enää ketään koskaan. Siitä sitten lähdin, ja aamulla ilmotin että kiitos sun vika kun joudun menee väsyneenä töihin ja siitä alko se kasvun paikka. On ollu vaikeet jatkaa, mutta tosiaan mitään sopparii ei ollu. Nyt osaan ymmärtää petettyjä ihmisiä vaikkei näin mun kohdalla oikeen voi sanoakkaan. Mutta täähän oli mulle vain ja ainoastaan oikein, sain ansioni mukaan myös... Ihan niinku tässä elämässä ei olis jo saanu ihan tarpeeks perseelleen.

Nyt kuitenkin mennään taas uutta lukuvuotta ja on ollu raskas syssy. Paljon kouluhommia ja tenttiin lukua. On ollu välillä vähän itsekurin kanssa ongelmia kun kirjaan pitäis tarttua. Oon kyllä onnellinen näistä mun metakognitiivisista taidoista <3 ne on ihan huiput...! Nyt kuitenki alkaa helpottaa ehkä... Kotopuolessa tyypin kanssa ongelmia kun näin pitkä välimatka ja välillä vituttaa ja ahistaa helkutisti. Tähän syynä ehkä se että kesällä totesin kärsiväni läheisriippuvuudesta joka johtuu lapsuuteni oloista, jossa ilmeisesti olen isän puolelta joutunut kokemaan hylätyksi tulemisen tunteen vaikkei meitä koskaan ole huonosti kohdeltu. Mun läheisriippuvuus ilmenee niin että yritän olla kovempi kuin olen ja tietää kaikesta kaiken, osaan myös ennakoida kaiken pahan ja suojella muitakin siltä. En kuitenkaan halua miellyttää muita hullun lailla että saisin hyväksyntää, huolehdin vaan toisista enemmän kuin itsestäni. Ja aina kun joku minulle todella läheinen (esim tää hengaus kaverini) päättää lähteä kavereineen juhlimaan, koen että mut on hylätty....Koen että juominen menee mun edelle. Tosi vaikeeta elää tämän kanssa kun tulee ihan sekopäiseks välillä. En näytä sitä toiselle pahasti mutta sisäisesti mulla on tosi vaikee olla. Toivon että tämmöisestä voi oppia ja kasvaa ihmisenä...

Nyt mulla on suht hyvä olla. Eilen väännettiin taas puhelimessa kun mä vaadin enemmän huomioo varsinkin kun on kilsoja välillä ihan liikaa. Tää on must ihan luonnollista. Nyt kuitenki tuntuu helpommalta. Okei koulujuttuja on paljon, kirjapaketti menossa josta yks luettu, vielä kaks jäljellä. Oon kuitenki kerenny päivässä tekemään paljon muutakin vaikka luen paljon. En sitten tiedä mitä jää mieleen, sen näkee tentissä, mutta just tuli tulokset ja kaks tenttiä takana taas onnistuneesti. Olen tänäänkin lukenut, käynyt kaupassa, siivonnu koko kämpän lattiasta kattoon ja kylppärin, lenkittäny koiria ja ollu koulussa. Plus että olen alkanu taas nauttimaan musiikista. Yliopistolla nyt 6 musiikin kurssia ja oih...oon ihan intsinä. Johtuu ehkä siitä et musaluokalla tottunu niin hyviin luokkatovereihin, joka ei siis mua haitannu olin ilonen et ne oli niin taitavii, mut en koskaan kokenu itteäni kauheen hyväks musassa. Pianon soiton olen alottanu... Hauskaa! Ihan intsinä ku oppii pikkuhiljaa. Harmittaa kun ei ole kotona pianoo vaan joutuu koulul soittelee. Mut siis äh... Kiva oppii soittaa kunnon biisei niin et ne kuulostaa siltä, ja lisäks viel piano opettaja anto valita kauheesta nipusta biisejä ja sano ettei mikään oo mulle liian vaikee..:D