En jaksa repiä asiaa enää, en halua käydä tunteita ja tapahtumia läpi nyt. En ole valmis, en nyt, en ehkä koskaan. Koko asian ajatteleminen saa mussa aikaan niin vahvan vastustamisen että voisin haljeta tähän paikkaan, en halua myöntää, että mulle pahin painajainen on tullut toteen, niin kuin olen alitajunnassa sitä aina ajatllutkin. Mua vaan itkettää ja tuntuu lohduttomalta, väärältä ja mahdottomalta. EI VITTU IHAN OIKEESTI! EI OLE HAUSKAA, päästäkää mut tästä helvetistä.

Mun koko elämä, mulle kaikkein tärkein, riistettiin multa tavalla joka olis ollut estettävissä. Ihmisen tyhmyys ja erehtyväisyys, ihmisen pahuus, maailman pahan palkka, josta me joudutaan nyt kärsimään. Tekee mieli nousta seisomaan, levittää kädet ja todeta "mitä mulle jää"? Samalla lyhistyä löysäksi ja tahdottomaksi elämän virtaan ja odottaa vain sitä yhtä, että pääsen rakkaimpani luo. En pystyny suojelemaan sitä joka oli mulle kaikki kaikessa, joka vei suuren palan mun sydämestä ja joka oli mun elämäni valo, tukipilari, itse täydellisyyden ilmentymä. Se joka ymmärs mua pelkällä läsnäololla, ei tarvittu puhetta. Ja se sen katse, miten saan enää ikinä kokea sitä kun se porautuu mun sisimpään ja tulee tunne siitä että olen jollekkin tärkeä. Joka eläytyy mun iloihin ja suruihin. Jonka kanssa on kierretty ympäri maailmaa, voitettu ja hävitty. Olen nuuskinu sen ihanaa ruskeaa kiharaa, itkenu vasten hänen kasvoja kun lämmin henkäys, kostea kieli nuolasee kyyneleet vierimästä.

Kukaan ei voi ymmärtää sitä sanatonta yhteyttä, yhteenkuuluvuutta jota meillä oli, ja on edelleen. Rakas oli mulle opettaja, se jonka ansiosta tiedän nyt, mitä on kun jotain rakastaa enemmän kuin ketään muut, edes itseä. Olin valmis tekemään mitä vain murun puolesta.

Joka päivä on vaikeeta. Kaikki tuntuu turhalta ilman rakasta, tyhmä tehdä asioita joissa se oli aina ennen mukana. Itken paljon, ja vuolaasti ja sydämeni pohjasta. Se ei tuo rakasta takaisin, ei edes helpota mun elämää.

Maailma on paljon tyhjempi, kylmempi ja turhempi paikka elää, kun maailman rakkain on poissa <3