Mun elämä on sekasin..Huomaan sen itse nyt vaikka olen kova ja en näytä, en edes itselleni osaa myöntää että näin on.  Olo on kevään nurkilla ihan hirvee, ku ei pysy paikoillaan, ku ei pysty keskittymään ja vaan tekis mieli häsätä ja mennä ja sekoilla.. Sillon ku saa tuolla mennä ja pämpätä, sekoilla ja aamulla nauraa, on kaikki hyvin.. Mutta näin kun joutuu olemaan paikoillaan ja niinkuin kunnon ihmiset konsanaan huomaa miten paskaa tää on. Olis vitusti virtaa ja haluu kokea ja haluu kaikkeeeee...

On vaan liikaa vanhoja juttuja mistä ei oo päässy yli, eikä ali, ei....Ne vaan kasaantuu.  Sit toi erojuttu ja kaikkee.. En vittu haluu sitä takasin mut joku siin on et sen tekemiset vaivaa mua ihan vitusti ja haluisin viilettää tuol sen kans niinku ennen. Tiedänn et se ei olis samanlaista. Ei vitussa ku mua kiinnostaa kaikki muut. Mut se oli jotenki niin kivaa, siihen tottu.. Tai se oli niin tuttua mitä oli tottunu pienestä asti näkemään. 

On ontto olo... Haluisin jonku joka rajottais mua...Ei silleen määräämällä vaan ihan vaan sen pelkkä olemus ja läsnäolo saa mut tyytyväiseks ja kokonaiseks.. Nyt on kokoajan semmonen rauhaton fiilis... Vaikka tossa yks ilta, päivän päätteeks menin nukkumaan ajattelin oikeen mielessäni että "onpa ollu hieno päivä..."... Ei oo mitään erityisen mullistavaa mutta hienoa kun on elämä niin mallillaan taas. Kaikki on hyvin, ei voi muuta sanoa...Kaveri sanoi osuvasti "et sä mitään rauhottajaa tarvi, vaan semmosen joka viilettäis tuol sun kans".. Se on totta...Sillä tommonen kotona makaaja mulla on nyt.

Odotan et pääsisin johonki kouluun.. Odotan sitä nyt enemmän ku mitään muuta täs elämässä.. Se kruunais kaiken.. Sitä mä haluan. Haluan vakiintuneen elämän...Haluun ammatin ja et mul on kaikki niinku ihmisellä kuuluu olla.. Mut mä haluun olla nuori ja villi ikuisesti.. Haluun löytää sen elämäni rakkauden, ja olla niin vitun rakastunu ku TIEDÄN mitä se tarkottaa ja kaikki tuntuuki ihan vitun laimeelta sen rinnalla. Ihan turhalta ja ajan hukkaamiselta. Toisaalta elän nyt elämäni ihaninta aikaa mutta huomaa miten paska psyyke mulla on..:S En kestä tämmöstä sekoilua pitkänpäälle.. Mun elämä, ajatukset ja halut on ihan sekasin..