Mulla olis kaikki hyvin mut miks ton toisen täytyy olla niin vaikee..? Miksi? Miksi? Miksi just nyt ku mullaki on ihan vitun liian rankkaa tän koulun kanssa..? Enkä vaan jaksa enää olla nii itsekäs ja pyytää sitä ees mun takii lopettaa tommosen lapsellisen paskan.. AI se alotti mulle mesekeskustelun..:O Nooo..katotaan...ei se itestään kuitenkaan mitään anna...

Se vittu ite tuli urkkimaan mun keskusteluita ja ku mulla ja mun frendillä oli semmosta juttuu mitä muille ei kerrota..:S Olin taas lukenu 8 tuntii ja olo niin huojentunu. Kävin suihkussa ja suuntasin sen luokse.. Olo oli ihan "puhki pantu"..Ja olisin niin vaan halunnu maata siinä ilman mitään turhaa sähellystä. Kävin koneella EKAAN KERTAAN KOKO VITUN PÄIVÄÄN.. Ni se alko itkemään ku miks mä tuun sinne ja alan salaamaan siltä juttuja mesessä kavereitten kanssa puhuessa...VOIH KULTA...!

Se on niin mustis ja niin vainoharhanen..:S Menettämisen pelko on ilmeisesti tosi suuri..

MUTTA, miks se ei voi tommosista pikku kinoista päästä yli..? Miks pitää kiukuta mulle saatana päivästä toiseen..Ei olla nähty pariin päivään...Ei siinä muuta ku et se on vittu mulle nyt se ainut voima joka saa mut jaksamaan..Lukemaan sen 8 tuntia joka päivä ja kun tiedän että illalla pääsen sen kainaloon...<3<3 Rakastan sitä niin.

Sitten ku se aina selittää että toi vitutus on sille jotenki tosi usein tapahtuvaa? :OOO Onks se vittu vaan kattonu liian paljon jotain jenkkiläisiä saippuasarjoja joissa ihmisten suhteet loppuu tähän tyyliin: "ootko huomannu et meil on riitaa ihan mitättömistä asioista tosi usein..Nykyään melkeen joka päivä..?" "Joo olen huomannu..Olisko parasta lopettaa tää suhde ku ei tuu muuta ku riitaa..? " " Joo tehään niin"""

HEI KAVERI! EI SE MEE NOIN... ET sä saatana missään suhteessa selviä kinoista...JA MEIJÄN JUTUSSA NIITÄ ON OLLU NIIN VITUN VÄHÄN...JOTEN OLISIT EES TYYTYVÄINEN....EI vittu... Tää juttu on mulle jotain niin ainutlaatusta...Ei tämmöstä suhdetta ole kuule jokaisella...Olisit vittu vaan vitun tyytyväinen jos sul olis enemmän elämänkokemusta ja kokemusta toisista suhteista ettei se kuule sen "vähempi riitasta" ole kenenkään muun kanssa...

Rakkaus on kuitenki meijän jutussa voittanu jokaisen pienen kinan... Jotka ei merkkaa mulle mitään..Oon vaan helvetin onnellinen ku saan olla sun kanssa..Ja tommoset pikku jutut on mulle ihan sivuseikkoja.

Ikävä on kova..Huomenna on sitäpaitsi viiminen päivä nähdä...Sitten tulee puolentoista viikon tauko..:S:S