Yhtäkkii huomaan olevani vieraalla paikkakunnalla, vieraassa kämpässä ja vieraitten tavaroitten joukossa, ja vielä aivan yksin. On koirat mutta niitäkin käy sääliksi ku ne haluais jo kotiin eikä tajua että täällä me nyt ollaan. Ne stressaa ja syö jalkojaan ja vituttaa koko paska. En pääse harrastamaan niitten kans enkä mitään.

Tuntuu just nyt uskomattoman vaikeelta koittaa ryhdistäytyä ja jatkaa eteenpäin. En jaksa koskee muuttokamppeisiin, en laittaa astioita kaappeihin, en vaatteita vaatekaappiin en sänkyyn lakanoita. En jaksa mennä koirien kans ulos koska mua masentaa ja tää on ihan vitun outoo ja oon ihan yksin.

Mä tarviin tänne vaik mitä eikä juurikaan kiinnosta nyt. Mua vituttaa ja hävettää tää olotila mikä mulle tuli nyt.

Miks joku ei voi auttaa mua...Olla mun kans täällä, auttaa mua alkuun. Mua itkettää ihan kauheesti ja vaikka kuinka yritän en vaan pysty.