Ihanaa Ihanaa..Se on oma itsensä taas..Hui...Nyt voi huokasta..Vähän aikaa jo pelotti et eiei....Mä en kestä yhtään sieltä suunnalta semmosta vittuilua mikä viittais siihen ettei se pidä musta enää niin paljon tai ei haluis olla mun kanssa. Mutta lähdin sanomatta siskoni luo toiseen kaupunkiin.. Tais jäbällekki tulla hiukan pelko ja kyllähän se myönski että oon liian arvokas menetettäväks..Kiinni pitämättä mä en pysy...;) Se on selvää..

Pitäis vaan lukea ja lukea...Yo-kirjotuksiin siis.. Huih...Arjen asiat tuntuu nyt ihan liian aikaa vieviltä kun pitäis olla vaan nenä kirjassa. Imuroida pitäis, pyykätä (kokoajan sitä teen), koiria lenkittää, pyyhkiä pölyt, vaihtaa lakanat, tehä ruokaa ja kaikkea..:S:S Olis niin kiva saada joku apulainen jotta mun ei tarvis ku lukee ja olla muruni kanssa..:) Mietin vaan jo miltä tuntuu kun kaikki koulujutut helpottaa huhtikuussa ja toivottavasti pääsen töihin heti..Löhöilemään musta ei ole..Mutta töissä käynti on ihan unelmaa..Teet sen 8 tuntia ja kun tuut kotiin on kaikki mahdollista..Voin tehä mitä vaan ilman että täytyy stressata tekemättömistä läksyistä joka johtaa siihen etten tajua asioita, tai tekemättömistä tutkielmista joka johtaa siihen että kaikki asiat vaan kasaantuu stressaavasti loppujaksoon.. HUI..! Pitäis noi kirjaston kirjatki viedä..Tänään teen sen.

Olen jo suunnitellu mitä teen kesällä..: Töitä töitä töitä, treenaan koiria ihan sairaasti; agia, uittamista, lenkkeilyy juoksuttamista. Ite alan juoksemaan ja ehkä puntillekkin. Käyn kisoissa ja näyttelyissä ja ulkomailla ja siellä sun täällä kissanristiäisissä..:) Ja tietty olen sydänkäpyseni kanssa..Ihanaa.. Mahtavaa..Mul on hyvä tunne et me saadaan olla vielä pitkään yhessä..:) On hirveen levollinen olo nyt..Varsinki ku on ollu jos jonkunlaista.. Mutta kesä.Ihanaa kun saa viettää sen rakastamansa ihmisen kanssa..:) Aurinkoa, lämpöä, vähän vaatteita, uimista, koiria, ulkona oloa...IHANAAA...Tämä ajatus saa mut huomiseen jaksamaan...<3<3

Ruoka on uunissa, pyykit lajiteltu ja kone pyörii, koirat lenkitetty (liian lyhyesti :((( ) ja ruokittu, matikan prelissä oltu, kaupassa käyty ja kaappi täynnä ruokaa, lakanat revitty sängystä ja odottaa pesua.. Kyllä se tästä...Nyt mulla on uskoa itseeni..:) Oikeesti.. Vähän aikaa sitten olin ihan kuopassa tän yo-urakan kanssa.. Niin kovat päänsärytki oli jo että huhei..Ei oo koskaan ollu...Nyt lukemaan maantietoa..:) Se on mielenkiintosta...