Vappu hurahti. Se sisälti kaikkea erilaista hauskaa. Ei vain ryyppäämistä. Toki tää taas sekotti mun päätä entisestään. 

Oon oikeasti aika huomiohuora mut en silti tykkää ylitsevuotavasta huomiosta. Kertoo ehkä jotai mun itsetunnon tasosta. Mulla oli kuitenkin selkärankaa, ihan hitokseen olikin. Nyt on lähiaikoina menty vaan niin flown mukana ja tehty just niin kuin mikä sillä hetkellä tuntuu hyvältä. Okei nyt piti huomioida muutama maineellinen juttu joka ei kosketa mua, tai koskettaa mutta kosketta enemmän mulle tärkeää ihmistä. 

Aikamoinen takaisku, mutta niin odotettavissa ollut sellainen. Naapurin hoito olikin alkanut parisuhteeseen ja sen takia osa hauskuudesta jäi kokematta. En oikeasti ollut ajatellut hänelle mitään ilmoittaa ja teinkin sen ajatuksen kanssa hommia. Mietin aluksi et miks en ilmottais..Okei varmaan pelkäsin tätä uutista jonka nyt sainkin, ehkä mietin vanhusta. Ehkä eniten mietin sitä miten häröö tää mun toiminta on ja mikä olis järkevää, himmaaminen tuntui järkevältä vaikka ne sotikin täysin vastaan mun tunnemaailmaa. No se tykkäs ig kuvasta jota me ei ikinä toisillemme tehä. Laitoin viestiä. Tyyppi oli itsekin harmissaan tilanteesta sillä meillä oli kyllä todaella mainiota yhdessä :D Siitä saatiin ihan hauskat keskustelut, mutta homma paketoitu. Totesin että ilmoittelee kun pidetään taas hauskaa ;)

Monia hyviä keskusteluita järkevien ihmisten kanssa. Jonkin verran läheisyyttä ja paljon hauskaa.

Tämmönen meno ei oikeesti puhu sen puolesta että mun kannattais asettua. Mä niin tiedän et mä olisin avoimen jutun puolella, mutta kuka siihen ryhtyy...Harva mies. Yks söpö jonka olisin vieny hellittäväksi heti vaan, jäi vähän nyt muiden varjoon, jos olis tullu hyvä hetki, olisin kyl käyny jutulla. Mainiota on se, että omasta mielestä olen aika rento tyyppi ja suhteellisen spessu. Sain kyllä hyvät vahvistukset tälle. Toista samanlaista saa hetken hakea. 

Se yks kierroksessa oleva muru oli vähän nihkeenä... :D Paree on tottua...oonkohan mä ihan väärässä mut must tuntuu et oliskohan se menossa totiseksi sieltä suunnalta....mut meist ei oo mitenkään siihen, ei mitenkään.