Hei oikeesti! Nyt mä oon saanut elää just niin kun mä olen halunnut, välittämättä mistään ja tekemällä juuri sitä mikä siinä hetkessä tuntuu hyvältä.

Aivan mainioita kekkereitä ja sellaisessa ympäristössä johon koen sopivani täysin. Kauniita ihmisiä, hyvää musiikkia ja juotavaa, ja ihanat ilmat! Paljon kulutettua rahaa, aikaa ja energiaa. Paljon uusia tuttavuuksia ja ihania kokemuksia.

Helsinki ei petä. Olen siellä saanut olla tänä kesänä monen monta kertaa ja se on vaan niin eri maailma. Ihanaa ihmisvilinää ja heittäytyminen pois arjesta ja arjen ympyröistä on helppoa. Chillailua eri mestoissa, hyvän näköisiä ihmisiä ja paljon tekemistä, kokemista ja ihan vaan fiiliksestä nauttimista.

Kolmet festarit ja yks ulkomaan rantaloma. Juhannus oli mainio. Siis elämäni paras juhannus, pitkään sitä piti elää! Miestarjonta oli tämän kesän parasta antia siellä. En ymmärrä mutta kyllä semmoset jäbät osoitti kiinnostusta, mitä en olis ikinä ajatellu.. Vaikka tiedän että oon spessu, mutta en ehkä ihan tämmösten miesten makuun. Todella outoa, imartelevaa. Huomiokiintiö on taas hetkeen täynnä. Tapasin myös maailman söpöimmän miehen <3 

Parasta on kaupunkifestarit hyvän kaverin seurassa. Mä nautin enemmän kuin laki salli. Se viikonloppu näytti siltä, minkälaiseksi oman elämäni ja nuoruuteni miellän vahvimmin. Huoletonta hauskanpitoa, tunteella elämistä ja menemistä, tekemistä ja tutustumista. Nauttimista siinä hetkessä, lähtemistä mukaan yllättäviin pyyntöihin, makoilua laiturilla, ja kaiken, kaiken muun unohtamista. Mun on niin hyvä olla! Mä nautin mun elämästä! <3 Ihan parasta, paras kesä 2016.

Liian vaikea pukea sanoiksi kun tuntuu että ulosanti tukehtuu, koska on vaan ollut niin huippua. Eniten rakastan niitä fiiliksiä, sitä huolettomuutta. Sitä että mä teen ja koen, ilman että vaan haaveilen siitä. Mä olen ansainnut tän, enkä ikinä aijo kieltäytyä mistään mikä tekee mut onnelliseksi. Elän omaa elämää, en muita miellyttääkseni.